Witam,witam
wycie i głośnijsza praca
Zwiń
X
-
wycie i głośnijsza praca
Witam
Mam octę II 1.9 chip by chiptronic 150 KM. Ostatnio przy przyspieszaniu np na 4 z niskich obrotów wyje cos w okolicy silnika (buczy). Silnik ma moc jak zawsze czyli turbina powinna byc ok. W ASO mowia ze moze byc to poduszka silnika i ze sprawdza ale dopiero w czwartek. Jest gwarancja niech zobacza.
p.s Teraz jest dodtnia temperatura wycie znikło trochę. Pewnie od minusowej temperatury cos sie skurczylo
Kuba
-
-
Sigma_74
-
kubao, chip = brak gwarancji jak beda chcieli to ci wezma gwarancje
2. tak jak kolega Sigma_74, poduszka nie wyje program chip tronica moze byc za bogaty i turbo nie wydala poprostu sie kończy teoretycznie 150 koni to nie jest duzo ale to juz jest blisko hardcoru tzn 170 koni kiedy turbo robi pa pa w krótkim czasie moja rada przyjżeć sie turbawce i zmniejszyc moc na 140 koni i powinno być oki
Komentarz
-
-
zgadzam sie z djczasem, IMO troche za duzo konikow bezpieczne to 140KM
ale co do gwarancji to sam wiesz djczas, jakich mamy specjalistow w ASO
bez hamowni (o ile program jest dobrze napisany) to nie powinni sie do niczego przyczepic
przeciez zeby to zauwazyc trzeba miec wiedze a oni ledwo co daja sobie rade z podstawowymi sprawami jak nalewanie oleju (zawsze mi przepelniali :evil: )
Komentarz
-
-
mam OII z chipem i 150 KM to była już straszna masakra, mój tuner powiedział że nie bierze na siebie odpowiedzialności za to co może się wydażyć i zasugerowal mi mniejszy harcore.
chester121... niestety nawet bez hamowni są wstanie sptawdzić w jest program wgrany do ECU czy niema, był nawet na tym forum ciekawy temat zapodany przez Masters'a odgrzewałam go jakieś dwa tyg. temuOII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
Na 100% drży koło zamachowe, bo nie wytrzymuje momentu na niskich obrotach silnika. Było wałkowane na forum już parę razy. Trzeba zmienić program na mniej koksu w okolicach 2000 obrotów lub nie cisnąć gazu na maxa poniżej 2200 obrotów.
[ Dodano: Sro 14 Lut, 07 16:41 ]
Związek wycia z temperaturą dodatkowo potwierdza problem z zadużym momentem obrotowym.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Głośna praca zimnego silnika
Podłącze się pod ten wątek , mam podobne objawy w swojej OII delikatne jakby wycie w okolicy 1700÷1800 obr./min i w zakresie temp. cieczy chłodzącej od początku do 90°C - po nagrzaniu się silnika wycie ustępuje,
Na pewno to nie jest związane ze skrzynią biegów, z wciśniętym sprzęgłem, lub na luzie to wycie występuje. Obstawiałbym łożysko pompy wody :niewiem
Czy macie koledzy takie objawy i co to może być?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz